Veel gestelde vragen

Verzending en betaling

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestellen?

Ja, U ontvangt per mail een bevestiging van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Ja, wanneer wij uw bestelling overdragen aan onze leverancier kan u via de Track & Trace code uw bestelling volgen.

Kan mijn bestelling worden verzonden naar een adres in het buitenland?

Ja, maar houd er rekening mee dat de verzendkosten hoger zijn.

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor bezorging van mijn bestelling?

Helaas is het niet mogelijk en is de leverdatum afhankelijk van de voorraad en werkdagen dat uw bestelling word verwerkt. Als u niet thuis bent op het moment dat u pakket word aangeboden kan u zelf een nieuwe moment plannen met de bezorger.

Ik heb een foutieve levering ontvangen kan ik deze kosteloos retourneren?

Indien u een foutieve bestelling heeft ontvangen is het mogelijk uw bestelling kosteloos te retourneren in overleg. Neem voorafgaande altijd eerst contact op met één van onze medewerkers.

Kan mijn retourzending ook bij mij thuis worden opgehaald?

Ja, als dit aan de orde is dan verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met CT international voor een geschikte ophaaldatum. Op deze datum dient het retourpakket op de juiste manier verpakt te zijn.

Producten

Ik heb vragen over de werkwijze van producten waar kan ik die stellen?

U kan ons van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 telefonisch bereiken en u kan ons altijd mailen. Wij geven u graag persoonlijk advies.